Adres:
e-mail: zabrze@luteranie.pl
Wybierz rozmiar tekstu: A A A

15.09.2012            Wyprawa na Pilsko

W dniu 22.09.2012 r. z grupą 18-tu osób wyjechaliśmy na wycieczkę do Korbielowa. Celem naszej wyprawy było zdobycie szczytu Pilska na wysokości 1557 mnpm. Zabrze opuściliśmy w deszczu, lecz nie poddaliśmy się i z optymistycznym nastawieniem dojechaliśmy na miejsce. Jak się okazało, pogoda w Korbielowie była słoneczna, ale wietrzna. Nasze środki transportu pozostawiliśmy na dużym parkingu obok pięknej karczmy „Smrek” i ruszyliśmy w górę. Droga- wbrew pozorom - nie była łatwa, ale atrakcyjna widokowo. Około godziny 13°°dotarliśmy do schroniska na Hali Miziowej 1330 mnpm. Tam zrobiliśmy dłuższą przerwę na posiłek i regenerację sił, a następnie wyruszyliśmy na szczyt Pilska. Widoki zapierały dech w piersiach, , ponieważ zobaczyliśmy całą panoramę Beskidu Śląskiego oraz Żywieckiego, piękny, odsłonięty szczyt Babiej Góry oraz zaśnieżone wierzchołki Tatr.

Po zejściu do schroniska na Hali Miziowej zasiedliśmy wspólnie przy stole aby zaśpiewać pieśni dla naszego Pana i podziękować modlitwie za udaną wycieczkę.
Raz jeszcze nasyciliśmy nasze oczy pięknymi widokami i około godziny 16³° wyruszyliśmy w drogę powrotną. Do Zabrza dotarliśmy zmęczeni i szczęśliwi ok. godz. 21°°.
Wycieczka była tak udana, że już planujemy następną. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za cudowną i przyjacielską atmosferę !

powrót

najnowszy numer

tygodnik

NR 228 | 01.05.2016 | 5. PO WIELKANOCY
archiwum

dane kontaktowe

Hasło roku 2017:

Bóg rzekł: Dam wam nowe serce     i ducha nowego dam do waszego wnętrza.